Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
WERVING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS Maar hoe pak je dat aan?

Is de markt wel klaar voor mijn oplossing? Is er wel draagvlak voor deze aanpak? Als aanbieder wil je graag weten in wat voor landschap je je begeeft. Een zorgvuldig ontworpen livestream helpt je om heel gericht te achterhalen wat er leeft bij jouw doelgroep.

Een praktisch voorbeeld: veiligheid

Stel je voor: als fabrikant ben je verplicht om te zorgen dat jouw producten voldoen aan de strengste veiligheidsnormen in Nederland en Europa. Alleen hoe zit dat met de professionals die met jouw materiaal werken? Zijn zij eigenlijk wel goed op de hoogte van die normen? Om dat te achterhalen kun je een livesessie organiseren rondom het thema veiligheid. Met behulp van interactieve tools onderzoek je hoe de deelnemers omgaan met de regels en je verzamelt meteen de onderwerpen waar ze graag meer over willen weten. Zo leer je jouw doelgroep kennen en je weet meteen hoe je het verschil voor ze kunt maken!

Succesvolle formats

Starfish Productions ontwikkelt effectieve bouwstenen en succesvolle formats voor online events. Omdat je als expert op je vakgebied nu eenmaal niet automatisch ook een expert bent op het gebied van online interactie. Wij weten hoe je de boog gespannen houdt bij deelnemers. Wat je nodig hebt om bijvoorbeeld op een natuurlijke manier te schakelen van presentatie naar interactie – en weer terug. Lees meer over onze oplossingen.