Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
WERVING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS Maar hoe pak je dat aan?

Verbind altijd een concreet doel aan je online event. Belangrijk, want zo maak je het succes ook meetbaar. Stel: je wil internationaal een nieuwe productlijn introduceren, maar vliegt liever niet meer naar beurzen op verschillende continenten. Dan ontwerpt Starfish samen met jou een online product launch exclusief voor jouw doelgroep. Misschien wil je jouw trainingen juist online gaan geven? Dan ontwikkelen we een interactief lesprogramma waar jouw studenten zich echt bij betrokken voelen. Voor al die doelen die je online wil bereiken, heeft Starfish een oplossing.

Als producent ben je gewend om regelmatig naar beurzen te gaan. Daar komen de belangrijkste spelers uit jouw markt bij elkaar. Nu was de beurs altijd de plek om nieuwe producten te lanceren en om elkaar te ontmoeten. De vraag is natuurlijk: hoe onderscheidend kun je zijn als zoveel andere deelnemers tegelijkertijd vergelijkbare plannen hebben? Met een online product launch maak je een exclusief moment voor jouw belangrijkste klanten.

Je bent bezig met onderzoek en zoekt sponsoren om de onderzoeksgroep uit te breiden. Je bent verantwoordelijk voor kwetsbaar erfgoed en hebt financiƫle middelen nodig voor een restauratie. Je start met een nieuw artistiek project en wil het concept al delen met een select gezelschap. Hoe kom je in contact met mensen met dezelfde interesse die ook graag bereid zijn om jouw initiatief te supporten? Met online fundraising vergroot je je bereik en ontstaat er ruimte voor interactie tussen jou en jouw sponsors.

Als gerenommeerd bedrijf een livestream inzetten als verkoopkanaal? Jazeker! Een uitgebalanceerd event maakt van een livestream een saleskanon. Wij hoeven jou niet uit te leggen hoe je iets moet verkopen. Het is vooral de kunst om je doelgroep inhoudelijk op maat te bedienen. Daar helpen wij je bij in het ontwerpproces.

Als veranderaar help je be