Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
WERVING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS Maar hoe pak je dat aan?

Natuurlijk ken jij je doelgroep. Je weet wat ze belangrijk vinden en wat ze bezighoudt. Directe verbinding maken blijft wel een uitdaging. Hoe vergroot je effectief hun betrokkenheid en enthousiasme? Het is natuurlijk de kunst om klanten aan je te binden. Daarvoor moet je je doelgroep bereiken. Weten te raken. Aan je binden. Met een livestream voeg je een nieuw kanaal toe aan je communicatie toolbox die ongetwijfeld al goed gevuld is.

Ruimte voor verbinding

Ongetwijfeld heb je vragen over livestreaming. Hoe vul je zo’n programma in? Kijken deelnemers wel echt de complete livestream? En hoeveel werkdruk legt de voorbereiding en uitvoering op jouw team? Starfish ontwikkelt een interactieve stream voor je waar ruimte is om verbinding te maken. Hierin ligt de nadruk op de inhoud: wat is er nodig om jouw doelgroep te bereiken én te verleiden? Zo bedenken we een format voor je dat inspeelt op al jouw wensen, behoeften, uitdagingen én unieke kansen.

Wat voorbeelden ter inspiratie

Hoe ziet klantenbinding er in de praktijk uit? Hier wat voorbeelden om je te inspireren. Organiseer bijvoorbeeld een online sessie met gezaghebbende sprekers over een heel specifiek onderwerp. Ontwikkel een serie korte streams exclusief voor resellers: een handvol praktische tips om meteen uit te proberen. Of promoot als zakelijk dienstverlener dat je wekelijks een inloopspreekuur houdt. Dat kan de drempel voor klanten verlagen of juist de vele telefoontjes met dezelfde vragen terugdringen. Starfish Productions helpt je aan een online event om klanten aan je te binden.