Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
WERVING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS
Maar hoe pak je dat aan?
Natuurlijk ken jij je doelgroep. Je weet wat ze belangrijk vinden en wat ze bezighoudt. Directe verbinding maken blijft wel een uitdaging. Hoe vergroot je effectief hun betrokkenheid en enthousiasme? Het is natuurlijk de kunst om klanten aan je te binden. Daarvoor moet je je doelgroep bereiken. Weten te raken. Aan je binden. Met een livestream voeg je een nieuw kanaal toe aan je communicatie toolbox die ongetwijfeld al goed gevuld is.
Ruimte voor verbinding
Ongetwijfeld heb je vragen over livestreaming. Hoe vul je zo’n programma in? Kijken deelnemers wel echt de complete livestream? En hoeveel werkdruk legt de voorbereiding en uitvoering op jouw team? Starfish ontwikkelt een interactieve stream voor je waar ruimte is om verbinding te maken. Hierin ligt de nadruk op de inhoud: wat is er nodig om jouw doelgroep te bereiken én te verleiden? Zo bedenken we een format voor je dat inspeelt op al jouw wensen, behoeften, uitdagingen én unieke kansen.
Wat voorbeelden ter inspiratie
Hoe ziet klantenbinding er in de praktijk uit? Hier wat voorbeelden om je te inspireren. Organiseer bijvoorbeeld een online sessie met gezaghebbende sprekers over een heel specifiek onderwerp. Ontwikkel een serie korte streams exclusief voor resellers: een handvol praktische tips om meteen uit te proberen. Of promoot als zakelijk dienstverlener dat je wekelijks een inloopspreekuur houdt. Dat kan de drempel voor klanten verlagen of juist de vele telefoontjes met dezelfde vragen terugdringen. Starfish Productions helpt je aan een online event om klanten aan je te binden.