Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
WERVING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS Maar hoe pak je dat aan?

Elke specialist heeft unieke kennis. Docenten maken hun studenten wegwijs in een vakgebied. Wetenschappers werken aan baanbrekend onderzoek. De maakindustrie ontwikkelt nieuwe producten. Overheden en fondsen willen de bekendheid en het draagvlak voor nieuwe inzichten vergroten. Als expert heb je vaak zoveel te vertellen dat het soms lastig kiezen is.

Effectieve kennisoverdracht

In het ontwerpproces voor een informatief-event gebruiken we specifieke bouwstenen om een format op maat voor je te ontwikkelen. Een rode draad die aansluit bij de interesse of het kennisniveau van je doelgroep. Vergelijk deze methode met een regisseur die in een aantal scènes een overtuigend scenario neerzet: een actiefilm, een thriller of een komedie. Elk scenario heeft z’n eigen beproefde recept: dat zit vooral in tempo, spanningsopbouw en timing. Deze structuur staat in feite los van de specifieke inhoud: het maakt niet uit waar de actiefilm over gaat, wat er nu precies zo spannend is of wie de grap maakt. Met de juiste aanpak kun je jouw doelgroep effectief online informeren en betrokken houden met interactieve elementen.

Succesvolle formats

Starfish Productions ontwikkelt effectieve bouwstenen en succesvolle formats voor online events. Omdat je als expert op je vakgebied nu eenmaal niet automatisch ook een expert bent op het gebied van online interactie. Wij weten hoe je de boog gespannen houdt bij deelnemers. Wat je nodig hebt om bijvoorbeeld op een natuurlijke manier te schakelen van presentatie naar interactie – en weer terug. Lees meer over onze oplossingen.