Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
WERVING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES
Maar hoe pak je dat aan?
Oplossingen
een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS
Maar hoe pak je dat aan?
Je bent bezig met onderzoek en zoekt sponsoren om de onderzoeksgroep uit te breiden. Je bent verantwoordelijk voor kwetsbaar erfgoed en hebt financiële middelen nodig voor een restauratie. Je start met een nieuw artistiek project en wil het concept al delen met een select gezelschap. Hoe kom je in contact met mensen met dezelfde interesse die ook graag bereid zijn om jouw initiatief te supporten? Met online fundraising vergroot je je bereik en ontstaat er ruimte voor interactie tussen jou en jouw sponsors.
Bereik mensen met dezelfde belangstelling
Een fundraising event draait om de betekenis van jouw initiatief. Of dat nu voor de wetenschap, de kunsten of de maatschappij is. Daarom heeft zo’n event een heel specifieke doelgroep. Starfish ontwerpt een interactieve livestream speciaal voor jouw publiek. Dat kunnen bijvoorbeeld fondsen zijn, bedrijven, kunstminners of particulieren. Liefhebbers die grote waarde hechten aan jouw inzet.
Ruimte voor verdieping
Een item bij een talkshow over jouw vakgebied duurt hooguit een paar minuten. Logisch, want voor een breed publiek is een paar minuten genoeg voor een algemene indruk. Liefhebbers maken graag juist tijd vrij voor een verdiepende slag. Zij willen veel meer weten: details, achtergrond, doelstellingen, methode, noem maar op. Tijdens een fundraising-event ben je met gelijkgestemden bij elkaar. En gelden er heel andere regels dan in het format een talkshow. Dit is het moment om eens goed uit te pakken – bijvoorbeeld met gastsprekers, demonstraties en actuele inzichten – om zo sponsors aan je te binden.