Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
WERVING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS Maar hoe pak je dat aan?

Er zijn exclusieve verzamelobjecten waar slechts een heel selecte groep de middelen voor heeft. Dat kan een uniek voorwerp zijn van antiek Chinees porselein. Maar ook een hypermodern superjacht op bestelling of een bijzondere collectie oldtimers. Als verkoper van zulke kostbaarheden zet je alles op alles om een geschikte koper te vinden. Alleen hoe pak je dat online aan?

Nieuw kanaal, nieuwe mogelijkheden

Een online event voor exclusive sales is een compleet nieuwe tool in je communicatie toolbox. Een nieuw kanaal met nieuwe mogelijkheden – naast alle middelen die je al inzet: beurzen, catalogi en je website. De potentie van een livestream voor exclusive sales is gigantisch. Stel je eens voor: meerdere potentiële kopers zijn vanuit verschillende landen en windrichtingen tegelijk aanwezig in jouw livestream. Ze zijn geïnteresseerd, zijn op zoek naar verdieping, willen graag contact met een expert als jij en ze willen graag interactie. Iets soortgelijks organiseren in een showroom, antiquariaat, atelier of in een beursstand is vrijwel onmogelijk.

Succesvolle formats

Starfish Productions ontwikkelt effectieve bouwstenen en succesvolle formats voor online events. Omdat je als expert op je vakgebied nu eenmaal niet automatisch ook een expert bent op het gebied van online interactie. Wij weten hoe je de boog gespannen houdt bij deelnemers. Wat je nodig hebt om bijvoorbeeld op een natuurlijke manier te schakelen van presentatie naar interactie – en weer terug. Lees meer over onze oplossingen.