Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
PRODUCT LAUNCHES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
FUNDRAISING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
DIRECT SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
ORGANISATIE-VERANDERING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
Doelgroep-onderzoek Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KENNISDELING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
KLANTENBINDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
WERVING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
BRANDING Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
EXCLUSIVE SALES Maar hoe pak je dat aan?

Oplossingen

een interactieve stream
inzetten voor
TRAINING TOOLS Maar hoe pak je dat aan?

Je zoekt een andere, effectieve manier om de zichtbaarheid van jouw merk te vergroten. Om met jouw merk je doelgroep te bereiken. Het idee van een eigen livestream of webcast spreekt je aan. Want zo kun je direct contact maken. Alleen hoe vul je zo’n programma in op een manier die ook echt bij jouw brand en bij jouw doelgroep past? De specialisten van Starfish brainstormen graag met je mee. Niet alleen over de inhoud maar ook over de onderliggende strategie.

Voorbeelden om je te inspireren

Starfish pakt het graag net even anders aan. Voor een modemerk kan dat bijvoorbeeld een vragensessie zijn met een beroemdheid. Of voor een fabrikant is dat een themasessie over veiligheid met kennishouders op dat gebied. Of je ontwikkelt als producent juist een serie korte lunch-streams exclusief voor resellers: een handvol praktische tips in een kwartier om ’s middags meteen uit te proberen. Wat dacht je anders als dienstverlener van een wekelijks inloopspreekuur? Dat kan de drempel voor klanten verlagen of juist de vele telefoontjes met dezelfde vragen stroomlijnen. Starfish Productions helpt je aan een format om van jouw online event een succes te maken.

Succesvolle formats

Starfish Productions ontwikkelt effectieve bouwstenen en succesvolle formats voor online events. Omdat je als expert op je vakgebied nu eenmaal niet automatisch ook een expert bent op het gebied van online interactie. Wij weten hoe je de boog gespannen houdt bij deelnemers. Wat je nodig hebt om bijvoorbeeld op een natuurlijke manier te schakelen van presentatie naar interactie – en weer terug. Lees meer over onze oplossingen.